Wednesday, December 24, 2008

قلبى مش ملكى


مش عارفة هابدأ منين .. ولا ازاى .. بس التوقيت مناسب على ما أعتقد
اتهمتنى انى مش حاسة بيك ولا فاهماك .. و ان بإيديا الحل و كل اللى بتتمناه و أنا اللى رفضت .. نفسى بس تصدقنى لما أقولك محدش هايحس بيك قدى ولا يعرف انت مجروح قد ايه .. مش عشان انا فاهماك اوى او لأى سبب ممكن يجى ف بالك .. بس لسبب واحد بس .. انا اللى جرحتك و اتجرحت زيك بالظبط
كل ما كنت بتقولى سكتتى ليه اتكلمى .. كنت ببررلك سكوتى بأنى مش عارفة ارد عليك ..بس سكوتى كان عشان افتكرت نفسى و انا فى موقفك و نفس الكلام اللى كنت باقولهولك هو اللى كنت باسمعه
سرحت شويه و فكرت شوية .. انى بانتقم من اللى جرحونى فى شخصك .. و يمكن يكون ده برضه اللى جه ف بالك .. بس برضه ماكنش كده
و لما قلت ده يمكن عقاب من ربنا ليا .. أو اختبار برضه من ربنا ليا .. و هو غالبا اختبار مش عقاب .. بس يارب اكون عديت منه كويس .. انا عارفة انى جرحتك دلوقتى .. بس بعد ما تفوت الأيام و السنين حاسة انك هاترجع تقولى كان عندك حق أو على الأقل ماتكونش زعلان منى و لسه فاكر جرحى ليك
هاتقول عليا أنانية و مش قادرة اضحى .. ومش هدافع عن نفسى .. و عارفة ان كل كلمة باقولها ممكن تجرحك .. بس لازم أقولها
أنا مش شريرة .. أنا بس قلبى مش ملكى

No comments: