Monday, October 19, 2009

حد عايز يلعب معايا ؟؟


زمان لما كنت بابقى زهقانة و انا قاعدة لوحدى .. و جدتى مش بتعرف تلعب كوتشينة و ماما و بابا فى الشغل .. كنت باقعد على الارض و باتخيل حد بيلعب معايا .. و كنت بالعب معاه و بحاول دايما اكون حيادية .. ولا باجى على نفسى ولا باجى على نفسى .. ولكنى كنت باغش و اضحك على نفسى عشان انا اللى اكسب ...

دلوقتى لعبة الحياة .. برضه محتاجة اتنين يلعبوها .. و كتير بتخيل حد تانى معايا .. بس مش عارفة اعمل زى زمان و اقعد على الأرض و العب لوحدى .. محتاجة حد حقيقى يلعب معايا .. لعبة بجد .. لعبة الحياة و نكسب احنا الاتنين .. مش شرط حد فينا يكسب التانى .. احنا الاتنبن هانكسب فى النهاية

حد عايز يلعب معايا ؟؟

2 comments:

نعكشة said...

آه يا بنتي خديني فى يدك

عاوزة العب انا كمان

مش لازم اكسب
المهم ادخل جوة اللعبة
و اعمل حاجات مؤثرة

مش شرط اللى بيخسر يكون مقدمش حاجات
ومكسبش ادوار

المهم يكون فكر و عمل حاجات

على فكرة

كنت بعمل كدة انا كمان فى الكوتشينة
و الشطرنج كمان
وانا صغنتوتة
دلوقتي
ولا حتى بلعب مع نفسى

هههه

يلا خير

سلام عليكِ

Ola said...

كله على الله

:D