Monday, June 30, 2008

نزلة برد

جالى برد وانا فى لجنة الامتحان الصبح .. و مش عارفة من ايه ولا ليه .. بس انا شاكة ان العدوى انتقلت بتوارد
الخواطر..
المهم .. وانا قاعدة بليل بتشات مع الاصدقاء عبر الاسلاك الاسلكية لشبكة المعلومات الانترنت .. وبعد محاولات عديدة لمنع زحف الامرض و انتشاره عشان دى أيام امتحانات و مش وقته خالص لعب العيال ده ..
تناولت بعض اقراص الاسبرين و الريفو ة تشكيله مش بطاله من الادوية و المشروبات الساخنة من امثال الشاى بلبن معشوقى طبعا و مشروبات اخرى.. حاولت ارجع لمعلومة جدتى قالتها زمان ان اليمون احسن حاجة للبرد .. فيتامين سى بقى و بتاع ..
قمت عذبت اربع ليمونات فى الخلاط و رجعت على اوضتى و حسيت ان فى حاجة مهمة ناقصة و هى طبعا الشجرة و حد بحبه و حليت نقطة الشجرة بسهولة ..عندنا زرع كتير فى البيت .. بس فاضل الحد اللى بحبه ده .. بس للأسف مافيش ..و كنت اتمنى انه يبقى موجود.. وافتكرت لما مرة...لا لا لا .. مافتكرتش حاجة ..افتكرت انى لازم اكمل الليمون
قررت ساعتها انى اروح اكمل القصة اللى بقراها و انام احسن .. عشان اللى انا فيه ده تخاريف البرد و احتمال اسخن اكتر و حمى بقى... و ربنا يستر و ماما ماتسمعنيش و انا بهلوس بليل..

No comments: