Wednesday, February 11, 2009

عارف


عارف انا نفسى فى ايه ؟ انا نفسى ف بيت بيطل عليك

انا نفسى نفضل على طول سوا .. بتوحشنى دايما و انت بعيد و حتى لو شفتك كل يوم .. مش عايزة اسيبك ابدا

تبقى انت الشارع و الناس .. تبقى انت الصاحب و الجار
تبقى انت الشمساية اللى بتطلع كل نهار

انت كل حاجة فى الدنيا .. انت كل صحابى و حبايبى .. و انت الأمل اللى بعيش بيه و انت النور و الفرحة اللى ف قلبى

زى البنات .. من صغرى برسم بيت معاك

بحلم بيك من زمان أوى أوى .. بحبك و بحب كل حاجة فيك .. و بحب نفسى كل ماتحبنى أكتر

قلبى يادوب ورقة نبات
بتهزنى كل الحاجات المحتاجين حضنك ساعات

من غيرك مش بعرف اعيش .. بحس انى ضعيفة اوى .. نفسى افضل ف حضنك على طول
وساعات كتير بهرب بعييد معاك

بحلم ببكرة جميل معاك .. و بيتنا بيكبر و ولادنا ماليين علينا البيت
و اغرق بين الذكريات

بافتكرك لما بتزعل منى ساعات و أصالحك عشان مش بقدر على خصامك لحظة واحدة .. و افتكرك و انت بتصالحنى لما تغيب عنى شوية وتقلقنى عليك

عارف انا نفسى ف ايه ؟!


عارف انا نفسى ف ايه ؟ .... نفسى ألاقيك

5 comments:

محمد حويحي said...


ما كفايه وجع بقي .. بتتكي ليه علي الجراح
عارفه انت
انا نفسي الاقيها
متهيالي نهايه الطريق هاتبقي عندها .. الراحه

Ola said...

لا مش معاك فى " نهاية الطريف عندها "
بداية الطريق عندها .. هى اللى هاتبدأ حياتك بيها

بس معاك فى انها هاتبقى الراحة

نورت البلوج برضه :))

محمد حويحي said...


لما قلت الكلام ده فعلا كنت اقصد نهايه الطريق .. لاني فعلا مستنيها ول تبقي نهايه الطريق
بس هي فعلا عندها بدايه الطريق
تحيه :)

Ola said...

ta7ebya kebeera leek walahy :)

betwanesny fel blog el3'er ma2houl belnas da :D

محمد حويحي said...

5da3ok fklo .. :D :D

ana maslan nset eny 3amel mokat3a :D