Sunday, August 10, 2008

وحشتنى

سألتنى مالك .. قلتلها واحشانى .. قالتلى و انتى كمان .. رديت قلتلها لا انا اللى واحشانى .. انا وحشتنى .. انا مفتقدة نفسى .. قالتلى وانا لا .. قلتلها طبعا انتى واحشانى بس كمان انا واحشانى ... و كملنا رغى و خلص الكلام
بعد شوية .. لقيت مدونة .. لواحدة بتسأل هى مين و فين .. قلت يااه .. ده انا مش لوحدى بقى .. قلت كويس .. اواسيها و تواسينى .. مش فاكرة رديت و قلت ايه .. بس برضه شوية و كملت اللى كنت بعمله و مشيت
بعدها مش بفترة كبيرة .. كنت بكلم صديق عزيز .. و بنحكى و نرغى .. قالى عارفة انا مين واحشنى .. قلتله مين .. قالى انا واحشنى
و بعدييييييييييييييييين بقى .. هو ده فيرس ولا تكتيك ولا توارد خواطر .. ولا ايه مش فاهمة .. اهدينا يارب
يا باب يا مقفول ... إمتي الدخول
صبرت ياما و اللي يصبر ينول
دقيت سنين ... و الرد يرجع لي : مين ؟
لو كنت عارف مين أنا كنت أقول
عجبي !!!

No comments: